Створення системи управління інцидентами АТМ в Jira Service desk з підключенням CMDB

Компанія: один з провідних банків
Призначення: система для обробки заявок та збору звітів
Технологія: Atlassian
Опис проєкту
Банк надає всі види банківських послуг, його діяльність зосереджена на комерційних, роздрібних і інвестиційно-банківських операціях
Згідно з вимогами замовника, потрібна реалізація процесу обробки запитів, що надходять з ATM-терміналів. У базовому продукті — процес охоплює всі заявки, які будуть спочатку проходити та розподілятися фахівців між фахівцями ряду функціональних груп, розподілених між трьома лініями підтримки (L1, L2 і L3). Також потрібно здійснити підготовку для наповнення довідників із зовнішніх ІС для подальшої обробки.
Клієнт
Компанія: комерційна організація
Призначення: організація єдиного робочого простору
Технологія: Atlassian
Плагіни: BigPicture, Power Scripts, Jira Script Automation, Power Custom Field Pro.
Проблеми компанії, з якими довелося зіткнутися:
  • Немає переходу зон відповідальності з відпрацювання запитів, що надходять від банкоматів
  • Немає розуміння того, що і хто робить для відновлення банкомату
  • Скільки часу витрачається на відновлення роботи банкомату, скільки при цьому залучається ресурсів і на скільки це залучення ефективно
  • Значна кількість процесів з обробки інцидентів проводяться вручну
  • У процесах комунікації та взаємодії часто спілкування проводиться електронною поштою
Результати проведених робіт:
  • Створено довідники АТМ
  • Проведені роботи з підготовки таких довідників до отримання даних з третіх систем
  • Створені звіти відповідно до вимог замовника використовуючи EazyBI
  • Реалізовано робочий процес
  • Налаштовані права та ролі в проєкті
  • Дотримані вимоги щодо заповнення полів запитів Insight AM відповідним контентом, що дозволяє визначити належність банкоматів до відділення, філіям та розміщення по Україні
  • Створено довідники помилок

  • Організовано групи, створені зв'язки та залежності елементів довідників
У процесі розробки, були використані плагіни для Jira Service Desk:
EazyBI
Insight Asset Management
Проєкти Atlassian
atlassian

Автоматизація процесів в міжнародній консалтинговій компанії

Створення системи для внутрішньої взаємодії відділів
atlassian

Оновлення, міграція та злиття декількох систем Atlassian Stack

Створення більш зручного способу адміністрування систем
atlassian

Проєкт з розвитку інфраструктури фондового ринку

Реалізація проєкту збереження, аналізу та пошуку даних для державного підприємства
Напишіть нам
Маєте запитання
чи хочете зв’язатися з нами?
Будь ласка, залиште ваше питання та коротке повідомлення, ми якнайшвидше вам відповімо