Verint світовий лідер у сфері Actionable Intelligence

Система Verint Dispatch Manager

Завдяки платформі ситуаційної обізнаності Verint, оператори можуть переглядати інформацію з різних джерел, датчиків і систем на одному централізованому інтерфейсі.

  • Допомагає командному центру і центру управління отримати точну картину ситуації, що склалася для оперативного реагування
  • Трансформує систему з метою долучити команди реагування
  • Двосторонній потік даних / інформації для прозорої спільної роботи, безшовна інтеграція з системою Mobile Reporter і Mobile Responder
  • Полегшує розв'язання проблем в цілій низці галузей

Допомога командному центру і центру управління

За допомогою системи Verint Dispatch Manager ви можете створити комплексне рішення для аварійної диспетчеризації, яке забезпечує ситуаційну обізнаність, скорочує час екстреного реагування та покращує зв'язок. Диспетчери та службовці зможуть ділитися своїм баченням ситуації, що зробить відповідь / реагування на ту чи іншу ситуацію більш ефективною і дієвою. Система Verint Dispatch Manager може об'єднувати живі (тобто дані в реальному часі) і історичні дані про події з картами ГІС, позиціями службовців, інформацією доповідачів / підлеглих осіб і новими джерелами, такими як погода, соціальні мережі, кібербезпека, бази даних громадської безпеки та багато іншого. Ця повна картина забезпечує кращу обізнаність командного центру про ситуацію і впевненість службовців, які перебувають у важкій ситуації.
Використовуючи систему Verint Mobile Responder, сили реагування можуть напряму повідомляти диспетчеру про свою доступність, способи транспортування, спостереження і вести прямі трансляції відео. Протокол автоматичної відповіді системи Verint Dispatch Manager може автоматично призначати службовців або дозволяти диспетчеру бачити позиції всіх сил і ефективно розподіляти ресурси. В міру розвитку інциденту тимчасові оповіщення можуть відстежувати зобов'язання за угодою про якість послуг, що надаються - SLA (угода, яка підписується у вигляді договору між оператором мережі та її користувачем. Передбачається, що якщо раніше оператор надавав в оренду користувачам канали та потоки даних, то в еру мереж нового покоління (NGN) він представляє їм доступ до ресурсів та послуг, пов'язаних з передачею даних) для забезпечення якості обслуговування, таким чином диспетчери можуть легко визначити розташування сил і перерозподілити пріоритети в міру надходження нової інформації. За допомогою інших систем і датчиків, доступних завдяки системі Verint Situation Manager, диспетчер може підтримувати високий рівень ситуаційної обізнаності та забезпечувати тих, хто реагує на них, актуальною та своєчасною інформацією.

Трансформація системи з метою задіяти команди реагування

Потужна комбінація з системою Verint Situation Manager

Сучасний командний центр, як правило, оснащений можливостями приймання та відправки викликів, а також асортиментом систем, які пропонують різні рівні управління інцидентами. Комбінуючи Verint Dispatch Manager та Verint ситуаційний менеджер, диспетчери та менеджери інцидентів можуть об'єднувати ключові набори даних, які можуть розповісти історію, і дати їм єдину панель, за допомогою якої вони можуть краще управляти інцидентом.

Полегшує проблеми в цілому
ряду галузей

Незалежно від того, несете ви відповідальність за захист міста, установи або критично важливої ​​інфраструктури, система Verint Dispatch Manager може значно підвищити ефективність вашої програми реагування на небезпеку. Ризик злочинів, погроз чи лих вимагає від кожного агентства, суб'єкта суспільної безпеки або групи безпеки наявності спільної робочої картини, яка забезпечує негайну та ефективну диспетчеризацію. У багатьох сценаріях існують обсяги даних, які можна збирати, зіставляти та представляти в ваш командний центр і, в кінцевому підсумку, на адресу респондентів, які перебувають на місці події. Система Verint Dispatch Manager надає цим організаціям засоби для ефективного підключення і роботи зі своїми мережами радіозв'язку та поточною моделлю диспетчеризації з комп'ютерним управлінням.
Член суспільства виявляє подію за участю підозрілої особи та відправляє попередження через систему Verint Mobile Reporter в командний центр. Диспетчер бачить, що попередження з'явилося на карті в безпосередній близькості від камери безпеки PTZ (PTZ - мережева камера «панорама / нахил / зум»). Підлегла особа відкриває свій смартфон для негайної потокової передачі відео назад в командний центр, щоб забезпечити багатовимірне уявлення про ситуацію. Система Verint Dispatch Manager автоматично розподіляє виклик для реагування на ситуацію на адресу двох офіцерів і співробітників військово-медичної служби на невеликій відстані, що дозволяє їм швидко позиціювати себе в рішенні потенційно небезпечної ситуації.

Приклад сценарію - комплексного рішення інциденту

Verint рішення від Softlist

Mobile Reporter
Система повідомляє про злочини, небезпеки, критичні ситуації та анонімно сповіщає органи влади про потенційні загрози
Dispatch Manager
Комплексна аварійна диспетчеризація дозволяє скоротити час реагування на ситуацію, оптимізувати реагування і поліпшити зв'язок
Mobile Responder
Система Mobile Responder повідомляє про інцидент, оснащена навігацією і поліпшеним зв'язком
Напишіть нам
Маєте запитання
чи хочете зв’язатися з нами?
Будь ласка, залиште ваше питання та коротке повідомлення, ми якнайшвидше вам відповімо