Система оцінки персоналу методом зворотного зв'язку HR.360 °

Опис робіт
Оцінка 360 градусів або оцінка персоналу методом зворотного зв'язку - це комплексний метод оцінки персоналу в реальних робочих ситуаціях на основі інформації, отриманої від людей, які спілкуються з цією людиною на різних рівнях: начальника, колег, підлеглого, клієнтів, партнерів.
Зворотний зв'язок, отриманий за допомогою методу оцінки 360 градусів, вказує на можливості підвищення ефективності співробітника та допомагає ставити цілі для його розвитку.
В основі методу лежить «кругова» оцінка: свою думку про співробітника висловлюють керівники, підлеглі, колеги та клієнти. Таким чином, ми отримуємо результат, незалежний від суб'єктивної думки однієї людини.
Методологія HR.360 °
Методика оцінки персоналу методом зворотного зв'язку не нова і широко використовується серед різних груп експертів. Проаналізувавши найбільш актуальні потреби компаній були складені компетенції, завдяки яким можна оцінити слабкі та сильні сторони як окремого співробітника, так і компанії в цілому.
Бібліотека компетенцій, представлених в автоматизованій системі оцінки персоналу методом зворотного зв'язку «HR.360 °» розроблена професійними HR-фахівцями. Вся база складається тільки з ретельно протестованих і перевірених компетенцій.
База компетенцій HR.360 °
Всі запропоновані компетенції ґрунтуються на успішному світовому досвіді у сфері управління персоналом. Даний пакет компетенцій може бути застосований і в комерційних і в державних структурах.
Окремою особливістю бази є компетенції розроблені виключно для відділу продажу. Вони застосовуються відносно менеджерів із продажу і менеджерів, які безпосередньо працюють з замовниками та партнерами (проєктна робота, логістика, фінанси і т.п.).

Корпоративні компетенції (базові критерії для оцінки співробітників компанії):

Професіоналізм;
Відповідальність;
Орієнтація на результат;
Робота в команді (співробітництво);
Відносини в колективі;
Лояльність;
Ефективне спілкування (ділова комунікація);
Прагнення до розвитку (орієнтація на розвиток).
Лідерські компетенції (оцінка керівників їх підлеглими):
Управління персоналом / керівництво людьми;
Мотивація підлеглих.
Неформальне лідерство (формування кадрового резерву):
Вплив (неформальне лідерство);
Новаторство.
Компетенції для відділу продажів (оцінка професійних якостей менеджерів з продажу):
Навички комунікації (продажу);
Виявлення потреб клієнта;
Знання продукту;
Взаємодія з замовником (проєкт);
Гнучкість;
Аналітичні здібності;
Прийняття рішень;
Стратегічне мислення;
Клієнтоорієнтованість (в т.ч. внутрішня, співробітники як клієнти);
Командна праця;
Управління стресом;
Комерційне мислення / підприємництво;
Дисциплінованість;
Планування.
Скріншоти
Напишіть нам
Маєте запитання
чи хочете зв’язатися з нами?
Будь ласка, залиште ваше питання та коротке повідомлення, ми якнайшвидше вам відповімо