Новини

Новини компанії

Data Center дозволяє адміністраторам оновлювати систему без простою та зниження якості роботи сервісів за допомогою Zero Downtime Upgrades.

Нижче наведене зображення того, як функціонує Zero Downtime Upgrades. Кроки оновлення подібні до середовищ Jira Server, але не впливають на користувачів. Ось як це працює:

  1. Переведіть інстанс Jira Software Data Center в режим оновлення
  2. Необов'язково Додайте додаткові ноди до кластера для підтримки продуктивності
  3. Оновіть кожну ноду окремо
  4. Перевірте оновлення через екран адміністрування Zero Downtime Upgrade, а також application logs на кожній ноді
  5. Проведіть smoke tests після оновлення всієї системи

Якщо необхідно, поверніть систему до попереднього стану

Наведена вище діаграма показує, як проводиться оновлення у Jira Software Data Center. Оновлення системи відбувається по одній ноді за раз, без часу простою для користувачів. У цьому випадку верхня нода вже оновлена до нової версії, середня нода оновлюється, а нижня нода все ще зі старою версією.

Переваги Zero Downtime Upgrades

На порівняльній таблиці нижче, видно, що Jira Data Center забезпечує безвідмовне оновлення. Проте доступність сервісу - це лише одна з основних переваг Zero Downtime Upgrades оскільки адміністратори тепер можуть оновлювати інстанс у робочий час. Це не тільки усуває потребу в овертаймі та роботі у вихідні дні, а також гарантує, що команди зовнішньої підтримки доступні без додаткових витрат або планування. Якщо під час оновлення щось пішло не так, Ви можете звернутися в Atlassian Support протягом робочого часу  і залучити команди, які підтримують віддалену інтеграцію.

Завдяки можливості динамічного додавання нод до Jira Software Data Center під час оновлення, ви можете бути впевнені, що продуктивність работи системы залишиться незмінними, навіть якщо Ви будете перезавантажувати ноди одну за одною для завершення оновлення.

Порівняння процесів оновлення інстансу з одного сервера та Zero Downtime Upgrades в Jira Data Center

Процес Деталі Один сервер Data Center
Підготовка та тестування
  • Тестування процедури оновлення, SOP
  • UAT, Smoke tests, тести продуктивності
  • Завершення процедури оновленн

Частковий час простою

Без часу простою

Бекап
  • Отримання останнього бекапу з робочого інстансу

Плановий час простою

Без часу простою
Оновлення
  • Процедура оновлення

Плановий час простою

Без часу простою
Верифікація
  • Smoke testing
  • Кінцеве рішення щодо продовження експлуатації

Частковий час простою

Без часу простою

 

Потрібен кращий спосіб комунікації з вашими користувачами та клієнтами?

Atlassian пропонує Statuspage, щоб повідомити про планове технічне обслуговування та незаплановані відключення сервісу як внутрішнім, так і зовнішнім користувачам.

 

Інтеграції та індексування 

Інтеграція з іншими сервісами стає важливим функціоналом для Jira Software. Інструменти розробки, автоматизація, моніторинг та звітність, залежать від віддалених викликів API. Оскільки такі запити зазвичай виконуються віддаленими системами, адміністратори Jira не можуть покладатися на те, що ця велика кількість запитів не матиме надмірного навантаження на інстанс. Одне джерело, що робить тисячі запитів за декілька хвилин може перевантажити всю систему. Якщо це відбувається на інстансі, що розгорнутий на одному сервері, Ви маєте дуже незначний контроль над якістю сервісів.

Що стосується адміністративних задач, таких як повна переіндексація Jira, Вам необхідно також пам'ятати про наслідки для продуктивності. Ви не зможете просто виконати одну з найбільш ресурсомістких операцій протягом робочого дня, так як це серйозно вплине на юзабіліті для всіх користувачів. Адміністратори зазвичай планують це завдання не на робочий час, а на вихідні.

Інтеграції та адміністративні задачі можуть значно погіршити продуктивність екземпляра, що розгорнутий на одному сервері. Завдяки адміністративному контролю, який надає Data Center, організації можуть полегшити цей тягар для системи та адміністраторів.

Ознаки проблем, пов’язаних з  інтеграцією та індексуванням

ІНТЕГРАЦІЇ

Адміністратори Jira можуть включити журналювання доступу користувачів. За наявності цих даних можна використовувати різні інструменти аналізу (наприклад, аналізатор журналів доступу Jira), щоб класифікувати трафік. Якщо ви бачите піки API-трафіку з певних джерел, які пов'язані з проблемами продуктивності на вашому інстансі, ви маєте явні факти, що потребують подальшого дослідження.

Загальна методика вирішення проблем полягає в тому, щоб заборонити трафік із певного джерела на реверс-проксі. Це буде ізолювати конкретне джерело проблем, але ми втрачаємо доступ до інтеграції, під час тесту. Інший спосіб полягає в тому, щоб зменшити кількість API-запитів з віддаленої системи та запобігти перевантаженню вашого інстансу, що може призвести до погіршення сервісу інтеграції, а не до Jira Software.

ПЕРЕІНДЕКСАЦІЯ

Коли розмір вашого інстансу досягне певних меж, переіндексація буде тривати декілька годин і використовуватиме більшу частину потужностей сервера. Ви можете протестувати використання ресурсів та тривалість даної процедури на тестовому інстансі (копія вашої робочої системи). Це надасть Вам оцінку, який об’єм роботи слід провести для підтримки і що слід очікувати.

Як Data Center може Вам допомогти

Використання Jira Software Data Center не тільки полегшує вирішення проблем, пов'язаних з API, але також гарантує, що ваш інстанс не буде перевантажено API-запитами. Змінюючи правила балансувальника навантаження, Ви можете спрямувати трафік API на певну ноду. Навіть якщо на Ваш інстанс буде посилатися тисячі запитів API, всі вони будуть перенаправлені на виділену для цього ноду. Це забезпечить безперервну роботу для користувачів на інших нодах.

Таким чином, ви можете розгорнути окрему адміністративну ноду, підключити її до кластеру і використовувати для задач з обслуговування системи. Користувачі та зовнішні сервіси матимуть доступ до різних виділених нод, поки буде виконуватись переіндексація на адміністративній ноді. Потім снапшот індекса поширюється через спільну розподілену пам’ять, не впливаючи на продуктивність чи доступність системи. Щоб заощадити на витратах, можна просто вимкнути адміністративну ноду, коли вона не використовується.

Декілька історій від клієнтів

Одним з кращих прикладів повного використання клієнтом адміністративних можливостей Jira Data Center є сегментація трафіку API у Cerner

Cerner помітили, що їх система перевантажена API-трафіком (автоматичні запити відправлялися кожні декілька секунд разом з багатьох зовнішніх сервісів). Розподіляючи цей трафік в окрему ноду у Data Center, Cerner зміг полегшити навантаження на інших вузлах кластера, які обслуговують користувацький потік даних.

Фінансова організація Fortune 500 спростила процес індексації шляхом виділення окремої ноди

Замість індексації у фоновому режимі, вони використали можливості кластеризації Data Center для індексації активною нодою всієї системи. Це не матиме негативного впливу на роботу системи і індекси будуть створені настільки швидко, наскільки це можливо.

У цих обох прикладах клієнти працюють з Technical Account Manager (TAM).

Завдяки ТАМ, ці користувачі знаходяться на першому місці передових практик з інструментами Atlassian.

Запуск Data Center у хмарі (Infrastructure as a Service)

Хмарні технології – зростаючий тренд у галузі програмного забезпечення, що використовується клієнтами для різних цілей. Використання Atlassian SaaS не є єдиним продуктом, який існує для хмарних сервісів. Клієнти все частіше вибирать серверні продукти Atlassian для розгортання на ресурсах IaaS провайдерів. Давайте розглянемо можливі варіанти, коли розгортання у хмарі важливе для вашої організації.

Переваги IaaS для розгортання  Data Center

На даний момент Jira Software Data Center підтримується в AWS та Azure. Окрім переваг Data Center названих вище, AWS та Azure можуть надавати додаткові функції, такі як:

Моніторинг | Ми вже показали можливості миттєвого додавання нод до кластера Data Center, але в багатьох умовах середовища, це вимагає ручної обробки. Служби моніторингу від AWS та Azure контролюють екземпляр Jira та надають інформацію щодо поліпшення архітектури.

Моделювання з шаблонами | Data Center має багато компонентів, які треба додатково розгортати: база даних, спільна файлова система, балансувальник навантаження. Cloud Formation Templates у AWS та Resource Management Templates в Azure дозволяють створювати інфраструктуру з коду. Щоб розгорнути елементи архітектури вам необхідно створити скрипт, опираючись на специфікацію.

Надлишковість на архітектурному рівні | Не зважаючи на те, що при переході на Data Center створюється надлишковість, завдяки додаванню нод, вона забезпечує безвідмовну роботу системи. Створення нових або додаткових нод займає всього кілька секунд, і вам не потрібно турбуватися про апаратні збої.

Налаштування резервних копій та pre-production середовища | Хмарні платформи, такі як Microsoft Azure та Amazon Web Services, мають можливість резервного копіювання снепшота вашого середовища, що додатково покращує стійкість системи до перебою у роботі.

 

Дивіться нашіКейси

Наші партнери

Запорука успіху будь-якої компанії - це надійні партнерські відносини

Хочете зв’язатися з нами?

Будь ласка, залиште свої контакти і ваше запитання, ми з вами зв'яжемося!