Кейси

Інформація про наши кейси

В даному кейсі, основною метою була розробка повноцінного плагіна для комплексної оцінки персоналу методом 360 °. Таке тестування допомагає виявити ефективність конкретного співробітника, виявити його слабкі та сильні сторони і розробити схему подальшого розвитку.

Призначення: Система оцінки персоналу
Технологія: SharePoint
Короткий опис: Метод оцінки персоналу в реальних робочих ситуаціях
Рік: 2018

ОПИС РОБIТ

 

Оцінка 360 градусів або оцінка персоналу методом зворотного зв'язку - це комплексний метод оцінки персоналу в реальних робочих ситуаціях на основі інформації, отриманої від людей, які спілкуються з цією людиною на різних рівнях: начальника, колег, підлеглого, клієнтів, партнерів.

Зворотній зв'язок, отримана за допомогою оцінки 360 градусів, вказує на можливості для підвищення ефективності співробітника і допомагає ставити цілі розвитку.

В основі методу лежить «кругова» оцінка: свою думку про співробітника висловлюють керівники, підлеглі, колеги та клієнти. Таким чином, ми отримуємо результат, не залежний від суб'єктивної думки однієї людини.

Методологія HR.360 °
Методика оцінки персоналу методом зворотного зв'язку не нова і широко використовується серед різних груп експертів. Проаналізувавши найбільш актуальні потреби компаній були складені компетенції, що дозволяють в повному обсязі виявити як слабкі так і сильні сторони як компанії в цілому, так і в кожному окремому випадку.

Бібліотека компетенцій, представлених в автоматизованій системі оцінки персоналу методом зворотного зв'язку «HR.360 °» розроблена професійними HR-фахівцями. Вся база компетенцій складається тільки з успішно протестованих і перевірених компетенції.

База компетенцій HR.360 °
Компетенції, запропоновані в Автоматизованої системи оцінка персоналу HR.360 ° грунтуються на успішному світовому досвіді в сфері оцінки та управління персоналом. Даний пакет компетенцій може бути застосовний в будь-якій структурі, як комерційної так і державної.

Окремою особливістю є компетенції, розроблені виключно для відділу продажів. Вони можуть бути застосовані як серед менеджерів з продажу, так і в відділах безпосередньо працюють з замовниками, партнерами (проектна робота, логістика, фінанси і т.п.).

Корпоративні компетенції (базові критерії для оцінки співробітників компанії):

  • професіоналізм;
  • відповідальність;
  • орієнтація на результат;
  • робота в команді (співробітництво);
  • відносини в колективі;
  • лояльність;
  • ефективне спілкування (ділова комунікація);
  • прагнення до розвитку (орієнтація на розвиток).

Лідерські компетенції (оцінка керівників їх підлеглими):

  • Управління персоналом / керівництво людьми;
  • Мотивація підлеглих.

Неформальне лідерство (формування кадрового резерву):

  • Вплив (неформальне лідерство);
  • Новаторство.

Компетенції для відділу продажів (оцінка професійних якостей менеджерів з продажу):

  • навички комунікації (продажу);
  • виявлення потреб клієнта;
  • знання продукту;
  • взаємодія з замовником (проекти);
  • гнучкість;
  • аналітичні здібності;
  • прийняття рішень;
  • стратегічне мислення;
  • клієнтоорієнтованість (в т.ч. внутрішня, співробітники як клієнти);
  • командна праця;
  • управління стресом;
  • комерційне мислення / підприємництво;
  • дисциплінованість;
  • планування.

 

СКРІНШОТИ

Дивіться нашіКейси

Наші партнери

Запорука успіху будь-якої компанії - це надійні партнерські відносини

Хочете зв’язатися з нами?

Будь ласка, залиште свої контакти і ваше запитання, ми з вами зв'яжемося!