Існують два основні способи налаштування віртуального агента Jira Service Management залежно від типу та складності запитань, які ви хочете автоматизувати: попередньо визначені потоки розмов намірів та штучні інтелектуальні відповіді, які працюють на основі Atlassian Intelligence. Ви можете використовувати один чи обидва з них, щоб відхиляти запитання та швидко надавати підтримку вашим клієнтам.
Штучні інтелектуальні відповіді використовують генеративний штучний інтелект від Atlassian Intelligence для пошуку відповідей у ваших пов'язаних просторах бази знань. Вони ідеально підходять для швидкого запуску віртуального агента, оскільки вони потребують мінімальної настройки. Штучні інтелектуальні відповіді особливо ефективні у відхиленні запитань щодо допомоги, які:
- Можуть бути вирішені з наданням інформації або інструкцій;
- Збігаються із вже існуючими матеріалами у базі знань (або можуть бути легко внесені до них);
- В загальному випадку не вимагають передачі запиту агенту для вирішення людиною.